maanantai 14. maaliskuuta 2016

Tässä mä nyt oon!



Moikka, mä oon IT IS Caffé Ristretto! Mutta kaikki kutsuu mua Paroniksi. Kai sekin on sitten mun nimi? Mä oon rodultani hollanninpaimenkoira! Muutin lauantaina 12.03 tänne mun uuteen kotiin Vaasaan. Mun aiempi koti oli Joensuussa ja sieltä oli hirmu pitkä matka tänne uuteen paikkaan. Mutta ei se mitään, oli niin tylsää se autossa istuminen että nukuin melkeen koko matkan. Kuka nyt jaksaa kattella auton ikkunasta maisemia seittemän tuntia, hei haloo!
Täälä uudessa paikkaa mulla on sellanen Brother from another mother, Totte! Totte on tollanen karvanen mun kokonen havannankoira. Totte oli aluksi niinku mua ei olis ollenkaan. Mutta tänään se ei enää voinut vastustaa mua ja leikittiin vähän yhdessä. Nyt se taas on ku mua ei olis, kyllä mä sen vielä pehmitän!

Mutta pitemmittä puheitta, tää on mun ihka oma blogi ja tänne mun mamma kirjottelee aina että mitä mulle kuuluu ja muuta sellaista. Nyt mä taidan mennä päikkäreille että jaksan taas illalla riehua, morjens!

8 kommenttia:

  1. Onnittelut pennusta! :) Liity ihmeessä facebookissa pohjanmaan holskuihin! Me asustellaan tässä tunnin ajomatkan päässä Vaasasta niin voitais joskus treffata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Kävin heti liittymässä kun tämän luin. Tosi jees että tällanen ryhmä on luotu! Pitää ehdottomasti tavata kun tämä rääpäle saa rokutus jutut kuntoon. :D

      Poista
  2. Voi, vähän on toinen pieni! Pikkuhirviön alku <3

    http://breatheandsteady-noora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mukava alkaa seurailemaan Paronin kuulumisia. :)

    VastaaPoista